Nebyl jsi vždy tím, čím jsi dnes. Kdysi si byl něčím větším. Něčím, na co si nedokážeš úplně vzpomenout, ale co tě neustále pronásleduje ve snech. Byl jsi mocný a slavný, ale byl jsi sražen. Možná machniací. Možná zradou.
Ať už byli tví nepřátelé kdkoliv, určitě si myslí, že tě zničili - ale část z tebe přetrvala. Stvořila toto smrtelné tělo a navedla tě na cestu k sebeobnově a ke sražení těch, kteří předtím srazili tebe.
Nejdřív musíš ale zjistit, kdo tví nepřátelé vlastně jsou - a hlavně kým jsi ty sám.
Zdatnosti v dovednostech: Mystika, Vhled.
Jazyky: Mluvíš jedním z následujících jazyků: Hlubinština, Nebeština, Dračí řeč, Ďábelština, Prvoština.
Vybavení Malý kovový disk se symbolem, o kterém si jsi jistý, že má nějaký význam, cestovní oblečení, 7 zlatých.
I když jsi o své předchozí existenci takřka všechno zapomněl, přesto se ti občas vrátí fragmenty vzpomínek - i když ne vždy jsou užitečné. Mohou mít podobu snů nebo dojmu povědomosti některých míst a věcí.
Pokud někdy zjistíš své dřívější jméno, můžeš toto Zázemí nahradit Zázemím Padlého. Přitom si ponecháš stejné zdatnosti v dovednostech a znalost jazyků a nezískáš žádné nové vybavení.
Stoupající má stejně důvodů k aroganci jako k pokoře. Vědomí dřívější velikosti je umenšováno pocitem všeho, co ztratil. Stoupající má navíc důvody svou podstatu tajit - přinejlepším by na něj mohli ostatní nahlížet jako na šílence, přinejhorším by na sebe mohl upozornit své nepřátele.
Stoupající má mnoho důvodů k tomu vydat se na dobrodružství. Tajemství jeho minulosti není něco, co by šlo odhalit snadno, ale něco, co je potřeba získat zpět, s nadějí, že vzpomínky nebo osud poskytnou cestu k povznesení.
Hraj Stoupajícího, pokud:
Pokud si tvůj hráč zvolí Stoupajícího, tak budeš chtít:
Srazili tě až na dno, ale znovu povstaneš. Pamatuješ si, kým jsi byl. Pamatuješ si ty, kteří tě srazili. Myslí si, že jsi pryč, ale všechny jsi je převezl. Přežil jsi, a i když tahle smrtelná schránka drží jen střep tvé dřívější moci a znalostí, nabízí ti cestu ke znovuzískání všeho, co jsi ztratil. A možná i k nějaké té pomstě.
Zdatnosti v dovednostech: Mystika, Vhled.
Jazyky: Mluvíš jedním z následujících jazyků: Hlubinština, Nebeština, Dračí řeč, Ďábelština, Prvotšina.
Vybavení: Spálená připomínka toho, kým jsi býval, Cestovní oblečení, 6zl.
Tvé jméno je známé mezi mocnými. Když se setkáš s bytostmi ohromné síly (Démoni, Ďáblové, Elementální knížata, Prastaří draci atp.), tak tvé jméno poznají a budou k tobě přistupovat s respektem (tak moc, jak jim to jejich podstata dovolí). Tvé jméno nenese žádnou váhu navíc; může ti otevřít dveře a dát příležitost k rozhovoru, ale je na tobě, abys z toho něco vytěžil.
Narozdíl od Stoupajícího, Padlý si pamatuje, kým byl a zachovává si část svých vzpomínek (i když detaily jsou rozmlžené). To je tlačí k větší aroganci a nemalému množství "Hlupáci, všechny vás zničím!", i když je možné hrát takovou postavu i introspektivně nebo dokonce s rozpolceným vztahem k její minulosti.
Samozřejmě, že se vydáváš na dobrodružství. Jak jinak bys dosáhl svého?
Hraj Padlého, pokud:
Pokud si tvůj Hráč zvolí Padlého, tak budeš chtít:
Není vůbec žádný důvod, aby Černokněžníkův patron nebyl on sám (nebo spíše jeho stín). Mechanicky se nic nezmění, ale udělá to specifický vztah s Patronem.
Používám línější model pro RIVP. Časem jich tu bude d20 pro každý, ale proteď...
Použij tenhle Mad Libs styl "Jsem RYS, IDEÁL, POUTA, který VADA".